Kolibki Adventure Park – przygody dla najmłodszych

Mini Park Linowy Adventure Park Gdynia Kolibki

W Trójmieście nie brakuje ciekawych miejsc, w których można z dziećmi spędzić dzień na świeżym powietrzu. Położony na granicy Sopotu i Gdyni Adventure Park Gdynia Kolibki jest jednym z nich.

Największy park przygody w Polsce

Reklamowany jako największy park przygody w Polsce, mi wydał się idealnym miejscem na spędzenie kilku aktywnych godzin z naszymi maluchami.

Dla starszych dzieci atrakcji jest naprawdę dużo: mini quady, średni park linowy, strzelanie z łuku, 5 ścianek wspinaczkowych o różnej wysokości, szlak bajkowych domków na drzewach zamieszkanych przez postacie z bajek – to tylko niektóre z nich.

Park przygody z dwulatkiem

My wyruszyłyśmy z trójką dwulatków i zabawa była przednia. Rozpoczęliśmy w mini parku linowym, który jest dostosowany do możliwości najmłodszych. Na większość elementów dzieci mogą wejść same, czasami z niewielką pomocą rodzica. Najbardziej całej trójce podobały się sieci, po których można się wdrapywać, a z pomocą rodziców można się pohuśtać.

Po drugim śniadaniu udaliśmy się na plac zabaw, gdzie największą atrakcją była atrapa samochodu – cóż, nie można się dziwić dzieciom, które połowę życia spędzają w podróży 😉

W międzyczasie przygotowano dmuchane zamki i tam kontynuowaliśmy wyzwalanie energii. Na koniec poszliśmy pooglądać konie i zajrzeć do wioski indiańskiej. W sumie w Parku spędziliśmy całe przedpołudnie, w sam raz, żeby udać się na smaczny obiad.

Jedyny punkt programu, którego nie udało nam się zrealizować to przejażdżka koniem, ponieważ okazało się, że stadnina działa niezależnie od parku linowego i jazdę konną należy rezerwować telefonicznie z wyprzedzeniem. Mimo tej małej niedogodności naszą wycieczkę z dziećmi do Adventure Park Gdynia Kolibki możemy uznać za bardzo udaną.

Przydatne informacje

Strona internetowa Adventure Park Gdynia Kolibki

Autor: Kasia

Nie lubię siedzieć w domu. Zawsze mam jakiś plan - na bliższą wycieczkę lub dalszą podróż, w którą prawie zawsze zabieram moje bliźniaki. Podwójna emigrantka - od kilku lat mieszkam w Prowansji, wcześniej 6 lat w Barcelonie. Na blogu dzielę się sprawdzonymi miejscami, pomysłami na podróże, często poza głównymi szlakami turystycznymi. Moja dewiza - aktywne życie z dziećmi jest możliwe!

Możliwość komentowania została wyłączona.