A Torre de Laxe w zielonej Galicji

Hiszpańską Galicję polecam wszystkim tym, którzy nie przepadają za upałem ani tłumami turystów. Chociaż i tu można znaleźć typowe kurorty, my wybraliśmy Costa da Morte, gdzie króluje spokój, piękne krajobrazy, niekończące się dzikie plaże. Można też znaleźć przyjemne, mniejsze plaże rodzinne, a w ich okolicy bary ze świeżymi rybami i oczywiście owocami morza. Z tego przecież słynie Galicja!

Wakacje w Galicji

Nasz pobyt z 1.5-letnimi bliźniakami wspominam z rozrzewnieniem. Czas płynął nam leniwie. Dni rozpoczynaliśmy od zabawy w ogromnym ogrodzie naszego hoteliku. Następnie, w zależności od pogody jechaliśmy na plażę lub do któregoś z pobliskich miasteczek. Odwiedziliśmy także La Corunię i dotarliśmy do jednego z najbardziej na zachód wysuniętych punktów Europy – Cabo de Finisterre. Popołudniami jeździliśmy na dzikie plaże podziwiać ogromne fale. Wydaje mi się, że niewiele więcej potrzeba na udane wakacje z dwójką maluchów.

Hotel i agroturystyka A Torre de Laxe

Gdy szukaliśmy hotelu na wakacje z prawie półtorarocznymi bliźniakami, zależało nam na tym, żeby miał sporo zielonego terenu wokół, ogrodzony basen i żebyśmy mogli mieć dostęp do kuchni. A Torre de Laxe to rodzinny hotel, który oferuje pokoje w głównym budynku i 3 kamienne domy dla rodzin. Przemiła obsługa, pyszne jedzenie, a do tego wspaniałe ogrody.  Poza tym w sąsiedztwie mieliśmy krowy, owce i kozy, do których musieliśmy zaglądać kilka razy w ciągu dnia, jeśli chcieliśmy uniknąć podwójnej awantury. Może jedyną niedogodnością była konieczność korzystania z samochodu, ale miejsca, w które docieraliśmy były tego warte.

A Torre de Laxe

Aldea da Torre 11, Laxe

15117 A Coruña – Galicja – Hiszpania

www.atorredelaxe.com

Autor: Kasia

Nie lubię siedzieć w domu. Zawsze mam jakiś plan - na bliższą wycieczkę lub dalszą podróż, w którą prawie zawsze zabieram moje bliźniaki. Podwójna emigrantka - od kilku lat mieszkam w Prowansji, wcześniej 6 lat w Barcelonie. Na blogu dzielę się sprawdzonymi miejscami, pomysłami na podróże, często poza głównymi szlakami turystycznymi. Moja dewiza - aktywne życie z dziećmi jest możliwe!